program do wyszukiwania bibliotek z jakich korzysta aplikacja

Autor: _printf <andk_at_op.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 16:25:54 MET

Witam,

Mam pewien program. Zainstalowałem go na systemie Win2000 i niestety nie
działał poprawnie.

Na osobnej partycji postawiłem czysty system Win2000, zainstalowałem SP4 i
dociągnąłem łatki z sceci a następnie zainstalowałem owy program i działa ok

Poszukuje teraz jakiegos narzedzia żeby wyszukać wszystkie dll i inne
biblioteki z jakich korzysta ten program. Jak będę wiedział jakie to
bibioteki to potem będę je mógł porównać. Żeby uruchmoić ten program na
starym systemie.

Czy znacie jakiś taki program do wyszukiwania dll z jakich korzysta dana
aplikacja

Pozdrawiam
Andrzej