Re: lsass.exe - zamukanie sys. problem.

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 14:29:59 MET

"RoB" <iemand@pandora.be> schreef in bericht
news:yK8Gd.31584$Wu.2711685@phobos.telenet-ops.be...

> "Dante" <dante_@autograf.pl> schreef in bericht
>>

> Zacznij od wylaczenia automatycznego restartu. Przepisz dokladnie
> komunikat i wroc z nim na grupe.

Wyglada na to, ze zlapales Sasser'a. Nowo zainstalowany system, czyli nie
ma wielkiego problemu z formatem, tak mysle.
Mozesz go ratowac latka. Musisz o nia kogos poprosic i dokladnie zrobic to
wedlug przepisu.
Jezeli decydujesz sie na format i ponowna instalacje to pamietaj!!! NALEZY
ODLACZYC SIEC, zainstalowac XP, WLACZYC MUREK OGNIOWY i dopiero laczyc sie
z siecia i pobrac SP2. Powodzenia.