Problem - niechciane wysylanie poczty

Autor: kap3lush <kap3lush_at_no.spam.terror.org.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:38:17 MET

Witam!

Nie jestem pewny poprawnosci grupy ale pisze.

Kilka dni temu pojawil sie "maly" problem. Mam XP prof i nortona
antivirusa. Mam zainstalowanego theBata ale zadko z niego korzystam. W
pewnym momencie zaczely pojawiac sie okienka Nortona takie jak przy
skanowaniu wysylanej poczty. Bat nie jest w ogole uruchomiony czyli ja
sam nie wysylam zadnej poczty. "Cos" siedzace w komputerze to robi, nie
wiem, jakis wirus, trojan czy cos podobnego.

Tych zdarzen nie moge zwiazac z zadnym innym zdarzeniem, w sensie
nie dzieje sie to po np. odpaleniu jakiego programu, czy po jakims
konkretnym czasie. Jak dla mnie zupelnie przypadkowo.

Skanowanie Ad-awerem, nortonem antyvirusem oraz skanerem mks-online w
sumie nic nie dalo. Jak wysyla tak wysyla.

Mam zainstalowanego Apacza zebym mogl sobie odpalac skrypty php na
kompie. Ale nie jest on jakos specjalnie pozabezpieczany. Jest taki
zeby byl i dzialal. Moze tedy cos wlazlo? Jak to usunac?

Prosze o jakies sugestie (zmiane grupy :), moze wiecej szczegolow musze
poodac).

Nie chce zeby jakies haslo czy inne dokumenty pouciekaly mi z komputera.

pozdrawiam

--
Szymon