Re: Różne przegladarki - rózni użytkownicy?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 18:45:02 MET

Wojciech Smagowicz wrote:

> Jeśli tak to jak to zrobić?

Grzebiąc w rejestrze.

> Bo zamiana domyślnej przeglądarki z IE na Firefoxa dotyczy CAŁEGO
> systemu, a nie indywidualnych preferencji użytkownika.

Bo się zapisuje w HKLM. Zaszyte jest w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\http\shell\open\command

Skopiuj zawartość klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\http do
HKEY_CURRENT_USER i we wczesniej wymienionym kluczu w Default wpisz
przeglądarkę, o którą chodzi.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl