problem z downloadem plików

Autor: verdi <piotr2579_at_o2.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 17:49:49 MET

Witam serdecznie.

mam taki troche nietypowy problem. Chodzi o to że gdy próbuje sysnąć z netu
jakiś plik .exe lub obraz płyty na 99% plik ten ściągnie się z błędami. Co
ciekawe mp3 i filmy ściągają się bez błędów...
Nie wiem już co mam z tym zrobić bo jest dość uciążliwe..
wymieniłem karte sieciową - nie pomogło.
instalowałem różne systemy od win98 po win2003 i wciąż się to powtarza.
obecnie mam win 2000
dyski przeskanowałem, nie zawierają błędów..
ostatnio padł mi zasilacz i musiałem go wymienić na nowy. czy to mogło
spowodować jakieś uszkodzenie na płycie które może powodować takie anomalie?
czy ewentualnie pamięć operacyjna jest przyczyną błędów..?
sam już nie wiem.
proszę o rady/wskazówki...
z góry dziękuję i pozdrawiam.