Re: Windows XP Home problem

Autor: aqar <kitarodosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 14:46:12 MET

> "aqar" <aqarWYTNIJTO@op.pl> schreef in bericht

> Dobrze wpeles ten dysk po tych wszystkich podmiankach? Moze jakis wirus
> tam siedzi.

Sam juz nie wiem.
Przywracalem juz dwa razy do punkty, ktory specjalnie stworzylem.
Niestety bylo to wczesniej. Teraz poi powrocie do pracy zbyt pochopnie
cofnalem, nie zdajac sobie z prawy, ze pracownik instalowal SP2.

W firmie jest pare komputerow, a SP2 wprowadzalem "stopniowo" aby w razie
ewentualnych bledow moc znalezc przyczyne. Na biezaco natomiast dokonywalem
aktualizacji.

Mam zastrzezenia co do softu, wykluczam uszkodzenie ktoregokolwiek z
podzespolow. Skanowanie na obecnosc jakiegosc "swinstwa" za pomoca innego
komputera do ktorego podlaczylem dysk na nic nie wykazalo.

Niestety - czeka mnie mozolna praca, znizylem sie do format c:
Posiadam kopie danych wiec jestem zabezpieczony, przed takimi ewentualnosciami -
 niestety, technicznie mozliwe w moim zakresie jest tylko przechowywanie samych
danych, a nie obrazow partycji.

Zalezy mi na czasie, nie moge pozwolic na zatoj stanowiska i siedziec z
zalozonymi rekoma. Instaluje Windows'a na nowo, a szkoda bo chcialbym
byc "madrzejszy na przyszlosc". Wiadomo praktyka daje wiecej niz teoria.

Jeszcze raz dziekuje za odzew i za mila "dyskusje".

Pisanie z www niusy.onet.pl naklada na mnie ograniczenia 10 wiadomosci na 24h
tak wiec zmuszony jestem pisac z innego konta :)