Re: Windows XP Home problem

Autor: aqar <aqarWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:56:40 MET

> Zrobilem jak piszesz, dziekuje za pomoc.
> Troszke sie niepokoje, bo Windows "krzyczy" ze zostalo mu 49min co sugerowac
> mi
> moze "pelna instalacje"... mam nadzieje, ze nie bylo nigdzie "domyslnej opcji
> czasowej", czyli kiedy uzytkownik nic nie wybierze, to system sam dokonuje
> akceptacji domyslnie zaznaczonej.
> Jestem w pracy i troszke "latam" i nie mam czasu na kontrolowanie co sie
dzieje.

> --

A jednak.
Postapilem dobrze. Podczas "naprawy" wyskoczyl mi blad. Nie mogl odnalezc
sterownikow do HDD (!).
Ku mojej radosci pokazal sie komunikat, ze nie mozna bylo przywrocic systemu do
punktu z koncowki grudnia, tego do ktorego "cofalem" i przez ktorego takie
zamieszanie - niestety.
"Naprawa" sie skonczyla, ale nic nie wniosla. Nadal po uruchomieniu systemu
pojawia sie menu wyboru, ale kazda opcja powoduje restart.

Dziekuje, za sugestie, pomysly i linki :)