Re: MDaemon 7.2.2 około 1000 userów

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 12:20:31 MET

Użytkownik "Art" <ascii@wytnij.to.swallow.ar.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:41E78B50.BF833A31@wytnij.to.swallow.ar.lublin.pl
> DZień dobry.
> Czy ktos w Polsce używa tego Mail servera pod Win200x?
> Chce go użyc do obsługi ok. 1000 userów przez POP3/SMTP/IMAP4 i via
> WebMail.
> Czy poradzi sobie Windows OS gdyz tego najbardziej sie obawiam
> Hardware 2 x Xeon 3 GHz, 2 GB RAM, 2x 72 GB SCSI, LAN uczelniany wiec
> Ethernet 100 Mb, WAN 1 Gb PIONIER.

Jakiś czas korzystałem z wszystkich w/w usług w wersji 6.x i byłem
bardzo z tego programu zadowolony (no może poza przejrzystością logów,
tutaj obecnie zainstalowany SurgeMail bije wszystkich na głowę). Jednak
miałem tylko kilku userów, więc w żaden sposób nie odpowiem na Twoje
pytanie odnośnie wydajności sprzętu...

/odpowiadając zmień px na pl/