Re: Jaki port FTP z przegladarki

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 23:18:45 MET

Black Peter <black-peter@chello.usunto.pl>,
'Thu, 13 Jan 2005 22:11:39 GMT', napisał(a):

>To chyba nie to... facet do ktorego sie dostaje na ftp zainstalowal se
>dzis SP2 wlaczyla sie zapora i od tej chwili przestalo dzialac. Po
>otwarciu 21 portu zaczelo dzialac ale tylko z clienta FTP a z
>przegladarki nie. Pomyslalem ze na innym porcie to jest. Do tej pory
>dzialalo nic nie zmienialem.

Zapory z sp2 nie uzywam, wiec za bardzo nie wiem jak ona zachowuje sie
- w kazdym razie to co nizej powinno byc udostepnione:
ftp-data 20/tcp File Transfer [Default Data]
ftp-data 20/udp File Transfer [Default Data]
ftp 21/tcp File Transfer [Control]
ftp 21/udp File Transfer [Control]

I na wszelki wypadek sprawdz to co pisalem wczesniej (opcje intern.).

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Więcej wśród ludzi krwiopijców niż krwiodawców.