Re: Dziwoląg...znikające połączenia sieciowe w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 16:11:45 MET

Użytkownik "Siwy" <tomasz.jurek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cs62lh$5hi$1@inews.gazeta.pl
> kabelek jak najbardziej OK
> zmieniałem też karty i switch'a
>
> a wpołączeniach sieciowych nadal pucha, kreator home network nadal
> nie dział !!! MS Masakra XP...
> :))

Słuchaj - łączyłem nie raz XP Pro z W2k i nie napotykałem na żadne
problemy, niemal zawsze działało to od pierwszego uruchomienia. W
podanym przeze mnie linku o żadnym "kreatorze" mowy nie ma, po co więc o
nim teraz wspominasz?

Ponadto napisałeś wcześniej, że pingi nie przechodzą, a to świadczy o
uszkodzeniu kabla bądź kart. Na jakiej podstawie twierdzisz więc, że są
one sprawne?

I ostatnia sprawa - odpisuj pod cytatami, tak się przyjęło na grupach
dyskusyjnych...

/odpowiadając zmień px na pl/