Re: Ciemność ni z tąd ni z owąd

Autor: ahpuch <ahpuch[nospam>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:14:42 MET

> musze przyznac nie jestem az takim ekspertem,
> jak to sie sprawdza i za pomoca czego, i jakie są normy
> (a jakie wyniki moga spowodowac to co sie dzieje u mnie)
> bedze wdzieczny za ukierunkowanie mnie

napiecie sprawdza sie tak: jak cos jest zle podnosi sie o troche w biosie
(jak plyta na to pozwala). jesli problem znika to wiadomo. wiatrak jesli
jest zamonotowany to powinien sie krecic i to szybko bo geforce sie
strasznie grzeja. jak sie zakurzy moze tak reagowac. system w normalnych
warunkach nie wylacza monitora, chyba, ze jest tak ustawione w zarzadzaniu
energia, moze byc jescze ustawione w biosie tam gdzies w power mangament.