Re: Pamięć Wirtualna

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 10:39:36 MET

Łukasz Skowroński wrote:
> [...]

Ja bym sugerował ustawić 512 na początek na stałe. Najbardziej sensowne
wskazanie, jakie ostatnio widziałem odnośnie pliku wymiany jest takie,
by ustawić go w taki sposób, by największa obserwowana zajętość pliku
wymiany w trakcie normalnej (czytaj intensywnej) pracy miała wartość 75%
wielkości pliku wymiany.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl