Re: Wylogowywanie w 2k

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 00:12:33 MET

"Rebel" <rebelek86@NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:dolau09jbcd414a780nmdst9pcihaf1o9j@4ax.com...
> Do tej pory działałem na 98, ale przerzuciłem sie na 2k.
> Wqrwia mnie jedna rzecz... gdy wychodze z domu na dłuzej, to po
> powrocie system jest wylogowany, a wszystkie programy działające w
> necie pozawieszane :/
> Jak wyłączyc automatyczne wylogowywanie?? Wszystkie ustawienia
> oszczedzania energii mam na "nigdy". :/

Sorry, może pytanie będzie banalne,
ale może masz ustawione we właściwościach wygaszacza,
że jest chroniony hasłem i mylisz ekran zablokowania stacji
z ekranem logowania (ale wtedy programy nie były pozawieszane) ?
W innym przypadku to ingerencja osób trzecich (zdalnie?)
lub jakiś złośliwy programik(spróbuj antywirusy,antyszpiegi),
sprawdź co się uruchamia przy starcie.

--
Roger