Re: XP Home Update: Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania (KB890830)

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:03:11 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>,
'Wed, 12 Jan 2005 13:38:01 +0100', napisał(a):

>Może da się rozpakować tę poprawkę (np. Total Commanderem) i rzucić
>okiem, jakie pliki zostały podmienione?

Niestety nic nie widac, mgla po prostu. ;)
W archiwum tylko jeden mrt.exe, ktorego juz normalnie rzopakowac nie
mozna.

>Nie sprawdzę tego, bo poprawka o
>tym numerze nie jest znajdowana ani w bazie wiedzy MS, ani w
>supporcie...

Jest (caly czas).
http://support.microsoft.com/?kbid=890830
Q2: What installer does this tool use?
A2: The tool does not install or update files on a computer. Therefore
the tool does not use an installer, such as Windows Installer or
Update.exe. It is packaged within a self-extracting CAB executable to
reduce the size of the package.
? Q3: How do I remove this tool?
A3: The tool does not have to be removed because the tool is never
installed. No Programs folder entry or Add/Remove Programs entry is
created when the tool is run. However, there may be a temporary folder
left in the root of one of your disks. This folder will be removed on
next restart.

Poza tym(1) w wymienionym KB jest ois dzialania w zaleznosci od
miejsca skad sciagnieto.

Poza tym(2) Marku nauczony niemilymi doswiadczeniami powinienes
tworzyc punkt przywracania. Zreszta moze masz utworzony automatycznie
wtedy sprobuj wrocic do wczesniejszego stanu systemu.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Optymista wierzy, że żyjemy w najlepszym ze światów, pesymista