Re: strrrasznie spowolniony system

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.Co.Uk>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 15:50:03 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> [...]
>
> Minimalizacja programu oznacza zrzucenie go do pliku wymiany - popatrz
> więc, czy na pewno dyski pracują w trybie DMA.

Ok... Tu tkwi problem, ale nie wiem jak mam przelaczyc z PIO na DMA.
W Biosie niby wszystko jest ok - dysk ma UDMA na auto, (drugie
ustawienie to disabled) a w windowsie mi pisze że ma tylko PIO
w czym szukać usterki?

Dysk, sterowniki? Windows?

na upartego mogę przerzucić swapa na drugi dysk tego kanału ( ten ma
pełne UDMA5) ale wolałbym nie.

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam,

[a][v][a][t][a][r][e][k][@][g][m][a][i][l][tukropka][c][o][m]