Re: [NTG] User Manual do HP LJ 4Plus

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 15:33:12 MET

Dnia 2005-01-12 14:09, Użytkownik Marek mszyma Szymański napisał:

>Witam,
>Wiem, że NTG, ale szukam pomocy ...
>Tylko co stałem się posiadaczem drukarki HP LaserJet 4 Plus.

Niech zgadnę - firma Mercury z Sopotu? ;-)

>Szukałem w sieci manuala.
>I o ile serwisowy (~450 stron) dało się znaleźć i ściągnąć,
>to już User Manuala znaleźć nie mogę,
>a w serwisowym są do niego częste odwołania.
>Czy ktoś miał we władaniu taką drukarkę?
>Został komuś ten podręcznik?
>Może ma ktoś tego manuala w pdf-ie
>lub wie komu zostało to w makulaturze?

Niestety z manualem jako takim jest problem - nie udało mi się go
nigdzie znaleźć a kilka osób, które znam i które posiadają drukarkę z
tej serii też nie ma manuala. Ale IMHO da się bez instrukcji żyć -
funkcje menu(poza tymi odnoszącymi się do karty sieciowej) są opisane,
troszkę informacji ogólnych też. Brakuje pewnych fragmentów(np.
rozszerzanie pamięci, wymiana tonera) ale to zbyt nie przeszkadza.

>Może komuś w firmie zalegają jakieś części? opcje?
>(duplex, duża kieszeń?)

Dodatkowy podajnik chyba widziałem na Allegro, natomiast z dupleksem to
jest jakaś paranoja - do drukarek HP serii 5 kosztuje na Allegro około
350PLN czyli niewiele mniej niż cała drukarka :-|

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066