Re: XP Home Update: Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania (KB890830)

Autor: Marek Nadolny <wytnij_m.nadolny_at_naswietlarniab1.pl_wytnij>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 13:26:57 MET

RoB wrote:

> Ta lata nie instaluje sie dlatego nie mozna jej usunac. Prawdopodobnie
> wykryl ci szkodnika. Poczytaj info do tej laty :)
> http://support.microsoft.com/?kbid=890830

Nic nie wykrył. Coś jesnak sie stało podczas tej aktualizacji:
1. Nauczony wcześniejszymi przygodami odpalam Photoshopa przed
zainstalowaniem "łatek"
2. Instaluję z microsoft Update:
- Aktualizacja zabezpieczeń dla systemu Windows XP (KB890175)
- Narzędzie do usuwania złośliwego oprogramowania — styczeń 2005
(KB890830)
3. Po pomyślnej instalacji sprawdzam czy działa Photoshop - nie działa.
4. Odinstalowuję KB890175 (z listy dodaj-usun programy) - Szop, dalej
nie działa.
Przeinstalowanie Photoshopa nie pomoże (juz to kiedys wałkowałem)
Ma ktos jakiś pomysł poza reinstalacją systemu?