opcja wyłącz monitor po...

Autor: Arkaad <arkaad_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:00:34 MET

jak zmienić czas w opcji "wyłącz monitor po ... minutach" dla zwykłego
użytkownika (nie administratora). gdy próbuję zmienić wywala mi komunikat
odmowa dostępu.
Rozwiązałem ten problem nadając użytkownikowi prawa administratora,
zmieniłem czas i ponownie przydzieliłem mu profil zwykłego użytkownika ale
sądzę że jest prostszy sposób. szukałem w ustawieniach zabezpieczeń
lokalnych ale nic tam nie znalazłem. czy ktoś wie gdzie można przydzielić
prawa tak aby zwykły użytkownik mógł sobie zmieniać czas po którym wyłącza
się monitor.

System to Windows2000

Pozdrawiam

--