w2000: Administrator nie moze modyfikowac wpisu w HKEY_LM\Run - DLACZEGO ???

Autor: S <s7s_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:58:42 MET

Mam Windows 2000.
Program (a jest to klient GUI firewall'a) jest uruchamiany przy starcie
systemu z klucza HKEY_LM\Run
ale ja nie chce zeby sie tak uruchamial i chcialem ten klucz usunac
ALE NIE DA SIE!
Wyskakuje okienko, ze prgram mi na to nie pozwala albo, ze NIE MAM UPRAWNIEN!
(Robilem to jako Administrator.)

JAK MOZE TAKIE COS SPRZECIWIAC SIE Adminowi???

CO ZROBIC, ZEBY Administrator MOGL MODYFIKOWAC TEN WPIS W REJESTRZE???

(Inne wpisy w kluczu HKEY_LM\Run innych programow uruchamianych pry starcie
poddaja sie wszelkim modyfiakcjom bez przeszkod.
Wyjasniam tez, ze problem istnieje nawet wtedy gdy program z tego wpisu nie
jest aktywny - wiec jest to chyba jakas kwestia uprawnien do tego
pojedynczego wpisu klucza rejestru itp.)

--------