Dziwoląg...znikające połączenia sieciowe w XP

Autor: Siwy <tomasz.jurek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 20:59:00 MET

czy ktoś z was spotkał się ze znikającymi połączeniami sieciowymi w XPsp2
do pewnego momentu było wszystko OK i któregoś dnia znika...

co gorsza nie daje się go przywrócić, nie można też zapuścić kreatora sieci
domowej
działa (pozornie) kreator nowego połączenia, po zakończeniu kreowania :) po
prostu się zamyka
czasami wyskakuje komunikat o braku możliwości wczytania tabeli kart
sieciowych...

w zakładce ze sprzętem kartę sieciowe widać bez konfliktów
sprawdzałem kilka modeli lanek i nic - połączenia sieciowe nadal świecą
pustką

pomóżcie bo nie chce mi się przewalać 2-gi raz windy
thx z góry