Re: XPpro, MMC, Gość i czarna rozpacz

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 18:08:12 MET

Użytkownik " reevo" <reevo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cs0npg$3l$1@inews.gazeta.pl
> Muszę ograniczyć przywileje na koncie Gość (głównie duperele typu
> ap.Ekran, pasek Menu etc.). Z MMC (zas.grupy) bez najmniejszego
> problemu obezwładniam i adminów, i userów, natomiast Gość trzyma się
> jak ruski czołg, czyli tzw.pełny sukces odwrotny. Guglam już parę
> godzin, zgłupiałem od helpu w XP a czas mnie goni! Litości... (Sorry,
> jeśli to lamerstwo, ale ja nie jestem adminem)

Może tu zajrzyj: http://www.windows2003.pl/faq.aspx?id=194 .
Albo dodaj do profilu S....501 w rejestrze potrzebne Ci wpisy
korzystając z listy stąd:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp ,
przy czym Gość musi być wówczas zalogowany, choćby poprzez runas.

/odpowiadając zmień px na pl/