W2k Pro/nagrywarka DVD NEC i pady Nero

Autor: Krzysztof Kudłacik <nobody_at_nobody.org>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 15:04:52 MET

Mam W2k Pro PL - pełny komplet łatek, SP4, Athlon XP 1700+, 760 RAM, płyta
GigaByte 7ZXE [VIA] (to z pamięci, bo nie mam teraz komputera przed sobą).
Korzystam z (legalnego) Nero 6.6.0.3. Ostatnio zamontowałem nagrywarkę DVD
NEC 3500AG i okazuje się, że nie można wypalić płyty DVD - żadnej. Próby
nagrania kończą się albo zatrzymaniem pracy Nero (zwyczajnie zatrzymuje
się na jednym z początkowych procentów ~7% postępu) i nic ... albo
nagłym restartem całego systemu.
Czy ktoś miał podobne zjawisko?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Dodam, że CD/CD-RW można wypalać, płyty DVD (np. filmy) odtwarzane są
poprawnie - nie ma też kłopotu z ripowaniem i odsłuchiwaniem płyt audio.

--
[sygnatura zastępcza]