Dziwna sprawa - zamiast "Otwórz" mam "Wyszukaj"!!!

Autor: chach <chach_at_op.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 13:21:18 MET

W moim kompie powstał taki problem:
Przy dwukrotnym kliknięciu na ikonkę folderu
Windows wykonuje wyszukiwanie plików w folderze zamiast go otworzyć.
A po kliknięciu prawym prz. myszy na folderze pokazuje się menu,
 w którym na pierwszym miejscu mam boldem "Wyszukaj" zamiast "Otwórz".
Tzn. "Otwórz" też tam jest ale nieco niżej i aby otworzyć folder muszę
dopiero tam kliknąć.
Coś było ruszane w opcje folderów>typy plików. Może przez przypadek gdzieś
kliknąłem.
Resetowałem ustawienia folderów itp. ale nic
Jak to naprawić?? Koszmarnie teraz się pracuje przez to....
...może to proste ....ale chyba nie

Windows XP Pro

C.