citrix, SP, win2003, drukarki, usl terminalowe - problem

Autor: KamiL <whasky_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 12:46:29 MET

witam wszystkich

mam male pytanie:
mam taka konfiguracje jak w temacie,
za pomoca MS klienta drukarki mapuja sie od hp1100 (problemy),
1200(bezproblemowa),
oczywiscie czasami sa zgrzyty i trzeba pokombinowac,

za pomoca uslugi citrixa nawet w/w drukarki ladnie sie mapuja, ale w chwili
puszczenia wydruku,
wyskakuje komunikat "wydrukowanie tego dok nie bylo mozliwe, skontaktuj sie
z ad........"

sciagnalem sp4 do mojego citrix metaframe xp fr3 pod 2000/2003,
mam nadzieje, ze pomoze, ale slyszalem, ze "zle" zainstalowanie SP4,
moze narobic wiecej szkod niz to warte...

jak to jest u Was?
przerabialiscie juz to?
pochwalcie sie

(mam zainstalowanego czystego citrixa z SP3 z plyty, bez zadnych dodatkowych
poprawek)

Pzdr

KamiL