Re: Problem w komunikacji udostępnionwj drukarki w win98 a xinXP.

Autor: Dempsey <dempsey79_at_go2.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 12:41:10 MET

Użytkownik "Mariusz" <mariusz@brak-op.pl> napisał w wiadomości
news:crvuoe$h69$1@news.onet.pl...
> Mam zainstalowane drukarki HP4250 i HP3500 i udostępnione w sieci. Obje są
> podłączone do oddzielnych win98, w przypadku zainstalowania na winXP (jako
> kliencie sieciowym) orginalnych sterowników do HP4250 jest problem z
> komunikacja do drukarki, w przypadku sterowników prostych takich do
> LaserJet III jest wszystko OK. Problem nie istnieje przy winXP->winXP lub
> Win98->win98 ale przy komunikacji międzu win98->winXP i winXP->win98.
> Macie jakiś pomysł.
>
> Pozdrawiam

 Witam.
Ja mam podobny problem. A minowice w naszej grupie roboczej jest 3 kompy
pracujące pod win98 i 1 nowy pracujący na XP. Jeden z kompów na win98
udostępniał wydruk sieciowy na drukarce 5150. Po podłaczeniu do sieci kompa
z XPHomeEditon nie da sie w sprawny sposób przesłać pliku do druku - 5 stron
worda przesyła 5 minut. Zauważyłem że również dość wolno Xp wchodził do
otoczenia sieciowego. Zainstalowałem drukarkę bezpośrednio pod kompa z
systemem XP i następnie ją udostepniłem pozostałym kompom z zainstalowanym
win98. Sytuacja z wydrukiem się poprawiła. Ale też nie działa rewelacyjnie.
Pozdrawiam