Re: Uaktywnienie interfejsu graficznego karty sieciowej?

Autor: Hubal <hubal.wroc_at_WYTNIJ-TO.gazeta.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 21:45:43 MET

Użytkownik "bad_skipper" napisał:

> Start/Settings/ControllPanel/Network/... i tam bedzie 'checkbox' -
> pokaz
> polaczenia na pasku...

Gdyby to był takie proste to bym raczej nie pisał ;)
Problem w tym, że u mnie w Połączeniach sieciowych zniknela pozycja
aktywnej karty LAN i nie mogę się do niej dostać... nie ma także ikony w
obszarze powiadomień, a wszystko to po zainstalowaniu SP2. Może jakieś
zwiększone zasady bezpieczeństwa się włączyły???
Na swoim kompie jestem jedynym administratorem.

--
Pozdrawiam
  Hubal