Re: [xp]Nietypowe zachowanie Windows XP

Autor: user <pawel.allegro_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 20:11:04 MET

> Dlaczego formatujesz dysk przy pomocy 98???
Wyczytałem w archiwum na pl.comp.pecet, że ktoś właśnie ten sposób polecał,
nawet pod xp`kiem. Też się trochę zdziwiłem, dlatego, że po ponownej
instalacji wina dokumenty, które umieściłem w koszu (a nie usunąłem)
ponownie się tam znajdowały, więc nie wiem na ile taki format był skuteczny.
Jeśli jest jednak jakiś inny sposób na przeprowadzenie tego formatu to
bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Pozdrawiam
 PS. Przepraszam poprzedni post mial isc na druga grupe