Tuning File Server W2K

Autor: mike <temp_for_oracle_at_interia.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 19:47:36 MET

Pisałem juz na windowsxp, ale spróbuję tutaj zapytać kolegów adminów:

"Witam kolegów.
Nie piszę z lenistwa, bo sobie troche wczesniej pogoogliłem, ale z
ciekawości. Ciekawy jestem jakich metod używacie do optymalizacji i
Tweakowania swoich serwerów plików? W sieci jest wiele linków opisujących
fantastyczne metody optymalizacji pt "wyłączanie niepotrzebnych serwisów"
ustawianie Prefetchingu , regulowanie wielkości cahe, defragmentacji , etc.

Z moich doświadczeń duży wzrost wydajności można uzyskac np. przy użyciu
folderów offline'owych (głównie zyskuje na tym sieć), choć trzeba trochę
czasu poświęcić na wpojenie użytkownikom zasad ich używania

Ciekawy jestem jakie metody używacie w waszych sieciach do optymalizacji
dostępu do FP serwera. Może dysponujecie jakimiś interesującymi linkami,
tutorialami ... (ofc. poza www.google.com ;) )

Z góry dzięki,
KM> "

I jedno konkretne pytanie - indeksacja plików na wolumenach File servera ma
sens ?? logika wskazywałaba, że nie - tylko jak ma się wyłaczenie
indeksacji do np szybkiej zmiany ACL?