Programy Trial a rejestr...

Autor: ## SaintMan ## <saint_at_vt.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 18:49:52 MET

Witajcie.
Mam takie problem. Otoz kiedys zainstalowalem sobie pewien program w
wersji Trail, potestowalem sobie i usunalem. Minelo ponad pol roku i
nagle wynikla potrzeba jednorazowego skorzystania z tego programu.
Sprobowalem go zainstalowac ponownie i uruchomic, lecz ukazal sie
komunikat "Trial Version has expired" czyli skonczyl sie moj czas. Nie
chce kupowac programu, bo musze skorzystac z niego tylko jeden raz. Jak
zatem ooszukac odpowiednie wpisy w rejestrze i je zmodyfikowac, abym
mogl go uruchomic? Dodam, ze automatyczne wyszukanie i usuniecie wpisow
zawierajacych nazwe mojego programu RegCleanerem nie skutkuje.

--
Pozdrawiam,
S.