NT4 kontra PENTIUM4

Autor: Yma <yma_at_framuga.net>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 10:49:31 MET

Witam, mam takie moze troche dziwne pytanie: Mianowicie stanolem przed
instalacja windowsa.nt.4 na nowym kompie (P4) i wystepuje bardzo dziwny
problem, rozpoczecie instalacji objawia sie dojsciem do momentu
ladowania wszytsich sterow i w momecie zmiany grafiki na graficzny
niebieski jest restart kompa ?? co mam zrobic jak zainstalowac tego NT
dodam tylko ze na plyta instalacyjna nie zawiera SP. Zmienialem nawet
plyte glowna na inna ale tez z P4 i jest dokladnie ten sam objaw --
moze mu nie sluzy P4 jak to ominac ?

Dodam tylko ze chcialem uniknac kosztow zwiazanych z upgrade'm na
jakies windows server czy tam cos podobnego.

--
s!GnEd bY : YMA