Re: winxp - jak usunac konto administratora.

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 09:46:06 MET

RoB wrote:

> Wiekszosc lamerow w takich wypadkach mowi o dziurze w systemie. :)

lamerem nie jestem, nie uzywam winxp (uzywam linuksa) a ten system jest
kolegi, to co zrobilem to odkrylem to ukryte konto (za pomoca edycji
rejestru)

> 1.Podwojne szybkie uderzenie Ctrl+Alt+Del na obrazie powitalnym.
> Oczywiscie jezeli w ferworze polepszania systemu nie usunales tej
> mozliwosci.

to daje mozliwosc zalogowania sie na konto administratora (a je juz
odkrylem) jednak nie daje mozliwosci usuniecia tego nadmiarowego konta

> 2. TweakUI, odpowiedni ptaszek.
> Osobiscie odradzam, to prosi o jeszcze wieksze klopoty.

nie ma takiej opcji aby usunac nadmiarowe konto