Re: WinXP SP2 i wirusy

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 14:01:23 MET

MojoJojo wrote:

> Jakiego ogniomurka właściwie jako początkujący użytkownik powinienem użyć.
> Chodzi mi o darmowy sciągalny z sieci.

Jako ZU o /delikatnie mówiąc/ miernej znajomości sieci i protokołu
TCP/IP IMO powinieneś zacząć od tego co już masz w systemie. Instalacja
zewnętrznych i bardziej rozbudowanych firewalli mija się z celem, bo i
tak ich nie wykorzystasz, a możesz sobie przy tym tylko krzywdę zrobić.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk