Uaktywnienie interfejsu graficznego karty sieciowej?

Autor: Hubal <hubal.wroc_at_WYTNIJ-TO.gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 16:54:33 MET

Witam i proszę o pomoc,

Zainstalowałem SP2 pod WinXP i od tego momentu straciłem dostęp do
aktywnej karty LAN w połączeniach sieciowych. Dokładnie to jej nie widać,
ale wszystko działa OK. Muszę dokonać zmian ustawień właściwości protokołu
TCP/IP ale teraz nie mam gdzie tego zrobić...
Jak ponownie włączyć interfejs graficzny aktywnej karty sieciowej?
Z góry dziękuję za pomoc.

--
Pozdrawiam
  Hubal