Win2000 i dwie karty sieciowe

Autor: _printf <andk_at_op.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 21:19:35 MET

Witam,

Mam taki problem.
Mam Win2000 z dwoma kartami sieciowymi. Na jednej (NIC1) komp ma dostę do
sieci zewnętrznej i do internetu. Jest Ona podłączona do switcha. Na drugiej
(NIC2) karcie sieciowej jest podłączona sieć lokalna w innym switchu.
Pośrednio sieć lokalna też ma dostęp do internetu przez inne łącze. W jaki
sposób zmusić

Na interfejsie NIC1 mam odchaczone: klienta microsoft network i
udostępnianie plików i drukarek
Natomiast na NIC2 mam właczone wszystko tzn klienta, udostępnianie i TCP/IP

Dodam że oba interfejsy mają ustawionego DHCP i oba mają przydzielony bramki
internetowe.

Jak zmusić Win200 żeby z internetem łączył się tylko przez jeden interfejs ?

Pozdrawiam
Andrzej