[xp] nie odpala się, tylko dlaczego?

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 18:20:31 MET

Witam.
Od razu nadmienię, że nie znam się za bardzo na XP, tylko na 98, a problem
mam następujący.
Koleżanka poprosiła mnie o zlikwidowanie u niej na HDD wirusów (takie tam
programy szpiegowskie i trojany... wiadomo) Wziąłęm swój dysk z najnowszą
wersją jednego z antywirów, podpiąłem na Primary Master, jej na Slave,
wystartowałem Win98 (swój) i wyczyściłem jej te wirusy, skopiowałem kilka
swoich plików na jej dysk, wyłączyłem kompa, podłączam jej HDD na Prim Mast,
CD-rom na slave, jeszcze tylko konfig Biosu i... nic nie idzie, (dyski
wykrywa poprawnie), a jak już jakoś dalej przebrnie, to wyskakuje błąd przy
samym starcie Windows XP: brak pliku "NTLDR", naciśnij jakiś klawisz, żeby
zrestartować...
I nic nie szło. Włączyłem z powrotem Win98 z mojego HDD, przyglądam jej "C:"
a plik NTLDR siedzi jak byk i nic mu nie jest...
Następne próby skończyły sięniepowodzeniem... Muszę jej teraz kompa
przywrócić do stanu używalności...
Co zrobić? CZy da się to jakoś napraić? (nie ma żadnych dyskietek startowych,
tylko będę miał płytę XP, jak ściągnę (legal - licencja akademicka :) ).
Mam nadzieję, że jedynym wyjściem nie będzie formatka...
Dzięki za wszelkie sugestie. Myślę, że problem opisałem dość dokładnie.