brak zasobów dla pci

Autor: grek <grek_at_pogodzinach.net>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 16:20:38 MET

mam starszego laptopa asus l8400 (p3 800), i problem w sumie nie wiem kiedy
sie pojawił - tzn, czy jest to bezpośrednio zwiazane z włożeniem dodatkowej
pamięci +128, miał wcześniej 128.

a problem jest w tym że :
nie chce zainstalować sie pci - całe pci device, w podglądzie zdarzen jest -
system acpi bios nie zawiera przerwania dla użądzenia w gnieździe pci 8
funkcja 0,

probowałem już wszystkiego na co wpadłem ale nic to nie daje :
-defaultowe ustawienia biosu
-wylacznie wszystkiego czego sie da w biosie zeby zwolnic to przerwanie
(usb, parel)
-przeistalowanie systemu
-wyslaczenie wszelkich uzadzen w bosie.

działałem w ten sposób bo windows pomimo ze teoretycznie ma mozliwosc zmiany
zasobów sprzetowych urzadzenia to praktycznie we wszystkich uzadzeniach
opcja zmiany jest nieaktywna.

probowalem zaktualizowac bios ale nie dałem rady,
ten bois ktory jest jest niesamowicie prymitywny - praktycznie nie da sie
niczego zmienic,

probowalem nawet wyciagnac te pamiec przez ktora i tak wydaje misie ze to
nie dzieje sie ale za nic nie wiem jak rozkrecic tego laptopa :) a nie chce
go polamac.

ma ktos jakis pomysl ?

acha mam na nim winXP