Re: Konfiguracja pliku wymiany w WinXP Professional

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:24:52 MET

Użytkownik "Ewa" <ewa@ewa.com.pl> napisał w wiadomości
news:cro6uo$3qd$1@atlantis.news.tpi.pl

> A jak to wygląda w przypadku Win NT 4.0 Workstation SP6a?
> W komputerze jest 512 MB RAM i płyta głwna nie pozwala zainstalować
> więcej.
> Powiększanie pliku stronicowania nie pomaga. Komputer ciągle podaje
> informację, że ma za mało pamięci. Jakiś czas temu, gdy był używany
> w podobnych warunkach, tego komunikatu nie było, pomimo, że zarówno
> pamięci fizycznej jak i wirtualnej było mniej. Oczywiście zdaję sobie
> sprawę, że dla komputera warunki nie muszą być "podobne".
> Niestety chodzi o jedną bardzo dużą aplikację, więc "wyłączenie rzeczy
> [...]

Powiększyć plik wymiany - to jedyna droga. I poszukać łatek na program,
który zabiera najwięcej pamięci, bo może ma dziury w kodzie i ono stale
rośnie, zamiast utrzymywac się na stałym poziomie. U mnie kiedyś jedna
maleńka aplikacja rezydentna do skanera Plusteka potrafiła przez jedną
noc i 1 GB RAM-u wypompować....

/odpowiadając zmień px na pl/