Re: Pytanie do madrych ludzi.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 03:13:37 MET

Użytkownik "Ja" <ja@jaja.com> napisał w wiadomości
news:crn3pf$2mn$1@atlantis.news.tpi.pl
> Spieprzylem matce windowsa. Nie ucieszy sie tym zbytnio, wiec robie
> wszystko, zeby go naprawic, zanim jej powiem ze zdechl. Windows 2000
> Pro.
>
> Problem polega na tym, ze przy odpalaniu... juz jest w trybie
> graficznym i pojawia sie to okienko z wczytywaniem ustawien czy jak
> to sie tam nazywa, ale nie dochodzi do pytania o usera, wyskakuje
> niebieski ekranik: "Z procedury DCP zostala podjeta proba zlecenia
> oczekiwania, dolaczenia procesu lub przekazanie wykonania", no i tam
> zrzucanie pamieci fizycznej...

> [...]

Jesteś pewien, że tak właśnie brzmi ten komunikat?
Co robiłeś w systemie przed tą awarią?
Próbowałeś uruchomienia w trybie awaryjnym?
Podaj pełen kod błędu wyświetlony na "niebieskim" ekranie (pierwsze dwa
wiersze), a gdybyś miał do kompletu nazwę pliku powodującego problem, to
byłoby idealnie. Nie zawsze jest wyświetlana.

/odpowiadając zmień px na pl/