Re: Dzielenie polaczenia internetowego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 15:13:09 MET

Użytkownik "Hecht" <hechtWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1a6e.000007ee.41de7cc3@newsgate.onet.pl

> Hm, stale lacze, teoretyczna przepustowosc 256kbs.
> Czy cos innego miales na mysli, o czym lajkonik nie ma pojecia? ;-)

Chodzi o rodzaj tego łącza, bo od tego zależą koszty urządzenia z
modemem.

> Chodzi mi o opinie uzytkownikow, ktorzy maja doswiadczenia z
> udostepnianiem internetu bezposrednio z kompa do kompa poprzez karte
> sieciowa (bez dodatkowych urzadzen typu switch).

Zdecydowanie namawiam Cię do sprawienia sobie sprzętowego rozwiązania.
Zalet jest bardzo dużo, więc nie ma sensu o nich się rozpisywać. Ja w
każdym razie dawno temu się już wyleczyłem z zabawy w ściankę ogniową na
własnym roboczym komputerze, w kapryśne DHCP i w słabo konfigurowalny
ICS.....

/odpowiadając zmień px na pl/