Re: [Win 2000] Zmiana nazwy katalogu systemowego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:45:14 MET

Użytkownik "Dariusz Kiszkiel" <dakotanews@op.pl> napisał w wiadomości
news:crlp92$l9v$1@news.onet.pl

> Hmmm.. A jak zaloguje się do konsoli?

Przy czystym dysku nie musi się logować, ale to i tak nie rozwiązuje
problemu. Właśnie sprawdziłem, że spod niezalogowanej Konsoli nie
działają niektóre polecenia, np. mkdir i rmdir w odniesieniu do
katalogów. Właściwym - i bardzo prostym, jak się okazało - rozwiązaniem
jest po prostu... rozpoczęcie nowej instalacji po pierwszym restarcie
pierwszej instalacji. Katalog Windows już wtedy będzie istniał na dysku
i instalator sam się spyta o nową nazwę folderu pod system ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/