Re: virus w \system volume information pod XP

Autor: Hashashyn <phii_at_usunto.interia.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:51:28 MET

Użytkownik "mih@l" <mikepc@flashmail_wytni.com> napisał w wiadomości
news:crdott$aok$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam,
> w katalogu \system volume information pod XP moj Avast wykryl
"virus-gen".
> wykryl i na tym koniec, nie moze go usunac. Probowalem tez mks`em i tez
sie
> nie da. Probowalem w trybie awaryjnym i tez nie mozna. Ma ktos pomysl jak
> wywlaic ??

no ja tez mialem cos takiego. wtedy byl to trojan nie do usuniecia, pomogl
format i reinstall. a mozesz pobierac pliki z sieci??? jesli nie to obawiam
sie, ze to trojan hac.def cos tam... (hacker defender). nie mozna go bylo
usunac w zaden sposob, skaner on line nie dzialaly bo blokowal odbieranie
danych, strony chodzily mi ok ale nie moglem pobrac zadnego pliku ani
antywira.

pozdro
hashashyn