Re: Warto sprawdzic!

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 12:51:04 MET

"RoB" <iemand@pandora.be>,
'Fri, 07 Jan 2005 11:29:22 GMT', napisał(a):

>Marudzisz jak baba w ciazy.

Dlaczego nie, milion baksow bylby do przodu.

>Wszystko pisze na danej stronie wiec nie mysle, aby byl potrzebny
>dodatkowy komentaz.

Watek po to zalozony, aby poczytac komentarze/podyskutowac zapewne, bo
stronka znana jest juz od jakiegos czasu, a przejecie przez MS firmy
GIANT i domyslny cel przejecia tez wiadomy.

>Czy dany plik mozna usunac? Program bardzo ladnie odpowiada na to pytanie
>i wyjasnia dlaczego.
>BTW u mnie np znalazl kilka KGB'owcow, ktore inne programy nie wykrywaly.

U mnie nic nie znalazl (poza falszywymi alaramami), bo mam czysty
system.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Nie możesz wygrać - nie możesz zremisować - nie możesz nawet