USB2.0

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 11:11:54 MET

Dopiero od niedawna mam urządzenie które korzysta z high speed USB. Po
podłączeniu go do komputera okazuje się jednak że system (XP Pro) wyświetla
komunikat że nie jest to obsługiwane w trybie high speed i potrzebna jest
jakaś łatka do XP żeby to działało jak trzeba. Właściwie to poleca mi SP1
którego jednak z pewnych powodów nie mogę zainstalować choć z instalacją
łatek indywidualnie nie ma problemu. Czy można to jakoś obejść bez SP1? Mam
na myśli to czy wie ktoś jaką łatkę musiał bym doinstalować?
Yaro