Re: Bootloader w WinXP

Autor: Petek <usun_to.ppeterson_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 21:54:25 MET

> multi(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows 2000"
> /fastdetect
>
> (jezeli, jak domyslam sie, nie uzywasz SCSI)

Nie używam SCSI, ale podany zapis nie działa.Wyskakuje komunikat, że nie da
się uruchomić systemu z powodu uszkodzenia pliku hal.dll czy coś takiego.
Dodam, że jak w BIOS-ie ustawię bootowanie z dysku z Win2000 to system ten
uruchamia się bez problemu. Na płycie mam dodatkowy kontroler SATA, do
którego podłączony jest 3 dysk, ale to chyba nie ma znaczenia.
Konfiguracja napędów to (może to ułatwi sprawę):
Primary Master - dysk z WinXP
Primary Slave - dysk z Win2000
Secondary Master - DVD ROM
Secondary Slave - CD-ROM
SATA - dysk 3 bez zainstalowanego systemu

Petek