zamazaly sie 2 literki w kluczu win2k, jak uratowac?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 14:30:35 MET

niestety, pomysl z naklejkami na obudowie komputera z nr licencji jest
nienajlepszy
przy wysuwaniu kompa z biurka - 2 literki z ostatniej piatki ulegly
"zdrapaniu"

czy jest jakis "key generator" ktory pozatym ze generuje klucze, moglby
wygenerowac mi te 2 literki brakujace (gdy podam mu reszte kodu) ? nie
chce piracic i instalowac windowsa na product-key z kosmosu, jedynie
odzyskac skads te dwie brakujace literki... A poniewaz moga to byc
literki, cyfry - to kombinacji z 2ma jest ogromnie wiele, nie uda mi
sie sprawdzic wszystkich metoda prob i bledow...

oczywiscie nie podawajcie mi tu rozwiaz "kup nowego windowsa lub uzyj
linuksa" - linuksa tez uzywam, a windowsa napewno nie kupie nastepnego
(komputer jest firmowy)

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319