Tuner TV BT848, Zoltrix TV Max, Borg TV

Autor: Pawel G. <dopesson_at_neostrada.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 13:03:45 MET

Witam!

Mam problem bo posiadam Tuner TV Zoltrix TV Max na BT 848 i brak supprtu pod
Win XP. Instalowałem jakieś sterowniki do Win2000 i miałem program BorgTV
v1.1. Jakoś to działało - średnio - ale działało. Potem Ściągnąłem nową
wersje Borga 2.1 czy coś takiego i niestety mniej programów mi to zaczęło
odbierać - w zasadzie żadnego. Chciałem więc wrócić do starej wersji Borga -
v1.1. ale niestety po instalacji podczas wejścia do programu wystąpił błąd i
aplikacja niby się uruchamiała - była w pamięci - ale nie działała. Nie
pomogła reinstalacja sterowników, ani reinstalacja programu. Nie chce mi się
z tego powodu przeinstalować windowsa - bo to dużo roboty;

Co robić?

Czy znacie może inne programy co by pod Win XP działały dobrze z BT848 lub/i
Zoltrixem TV Max

Pozdrawiam;

P.