Re: [XP] dostęp do szyfrowanych folderów użytkowników

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:47:47 MET

Użytkownik "Wiesław Klimiuk" <wieslaw_klimiuk@is.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:crj7ic$q7$1@julia.coi.pw.edu.pl
> Witam.
>
> Mam następujący problem: chcę odzyskać dane z folderów użytkowników,
> którzy włączyli szyfrowanie danych. Dysk, z którego chcę odzyskać dane
> posiada Windowsa XP, kórego jednak nie mogę odpalić (wirusy jakieś,
> chyba).
>
> Dzięki za wszelkie info.

Zapoznaj się z tymi stronami:
http://www.beginningtoseethelight.org/efsrecovery/index.php
http://www.lostpassword.com/efs.htm
http://www.elcomsoft.com/aefsdr.html
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;223316
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;255742
http://www.microsoft.com/technet/archive/community/columns/security/5min/5min-401.mspx

P.S. Łatwiej byłoby jednak odpalić ten system - rzadko kiedy bywa on tak
uszkodzony, że się nie da... w każdym razie w żadnym wypadku go nie
usuwaj, a raczej zrób obraz całej partycji łącznie z systemem. Może się
bowiem okazać, że jego uruchomienie będzie jedyną możliwością odzyskania
danych.

/odpowiadając zmień px na pl/