Czy system rejestruje błędne NT serwisy?

Autor: <itpawel_at_itproject.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:45:54 MET

Witam

Mam następujący przypadek:

1) napisałem własny serwis NT - działał dobrze,
2) rozbudowałem ten serwis,
3) przestał działać dobrze - niby się uruchomił, ale potem był problem z
zatrzymaniem, koniec końców musiałem po nim ręcznie posprzątać, ale
wydawało mi się, że poprzątałem dokładnie,
4) powróciłem do starego kodu serwisu - tego który działał poprawnie.

Niestety. Teraz serwis zaraz po wystartowaniu zatrzymuje się...

Stąd moje pytanie... Czy może system rejestruje gdzieś, że taki i taki
serwis działał błędnie i przy następnej próbie uruchomienia go zaraz go
zatrzymuje? Przeszukałem rejestr po nazwie serwisu widocznej w Menedżerze
Usług jak i po nazwi exe-ka usługi i nic już w rejestrze nie znalazłem.

Aha Serwis posiada swój własny dziennik zdarzeń. Ale jego wpisy w rejestrze
też jak mi się wydaje usunąłem.

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie, porady
Pozdrawiam
Paweł.