Re: Ja wwyłączyć kompaktowanie w OE

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 16:32:29 MET

abc <hi> napisał(a):
> Witam,
> po zainstalowaniu SP2 pod XP mój Outlook Express
> posiadł głupią właściwość pytania się co jakiś czas
> o wykonanie kompaktowania wiadomości.
> Jak to wyłączyć.
> abc

AFAIK nie da się. Po prostu skompaktuj. OE chce kompaktować raz na 100
uruchomień, nie jest to dużo. Możesz też co jakiś czas w rejestrze zerować
licznik uruchomień ale chyba już lepiej jest pozwolić Outlookowi kompaktowć.

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/