Prawa do programów

Autor: emiter <emiter1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 14:19:09 MET

Witam
Mam taki problem. Jest sobie domena x i doniej logują się klienci. Jest
sobie program na stacji klienckiej, który działa ale tylko na koncie
administratora. Moje pytanie jest takie jak zrobić żeby kilent logujący
się do domeny mógł uruchamiać ów program.
Serwer działa na linuxie (SAMBA 3.0)
klient to win 2000 pro, użytkownik nie ma konta na stacji lokalnej tylko
na serwerze i loguje się do domeny. Problem jest taki, że ten program
odwołuje się do pewnego klucza rejestru w gałęzi HKLM gdzie dostęp mają
tylko grupa administratorów.
Czy jest możliwość nadania uprawnień administratora użytkownikowi do tego
jednego programu?
Pozdrawiam
Adam

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/